
Tja, je bent fan of je bent het niet.
We hebben de camera met telelens gewoon klaarliggen in de bijkeuken.
Dit is de eekhoorn met de rode staart.
Voor de zwarte staart, zie hier, de plaatjes van vorige week.
Alles in en om onze tuin

Tja, je bent fan of je bent het niet.
We hebben de camera met telelens gewoon klaarliggen in de bijkeuken.
Dit is de eekhoorn met de rode staart.
Voor de zwarte staart, zie hier, de plaatjes van vorige week.